środa, 29 sierpnia 2012

Baby music :)

Jako że już będąc w ciąży dużo czytałam na temat muzyki dla niemowląt i jakie z niej płyną korzyści już wtedy gdy Julka była w brzuszku słuchaliśmy wszelkich kołysanek. Najbardziej spodobała mi się seria muzyki dla  niemowląt "lovely baby".  Jeśli chodzi o Julkę jest to najlepszy "uspakajacz" podczas jazdy autem kiedy wyraźnie siedzenie w kubełkowym nosidełku Julce nie pasuje i wtedy w ruch idzie muzyka dla niemowląt - gorąco polecam wszystkim mamom i ich pociechom.





3 komentarze:

  1. :) Moja woli klimaty Disco Polo ;P Zapraszam do mnie - rozpoczęła się dziś wrześnowa edycja konkursu "Topowy Komentator", w tym miesiącu do wygrania zestaw składający się z :
    - kolczyków antyalergicznych
    - pendriva
    - kawowej soli do kąpieli
    - naklejek.

    OdpowiedzUsuń
  2. cha to mój synek jest chyba jakiś "inny" bo on sie buja przy AC/DC :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AC/DC tez est fajne , chociaż bardziej by to moją Julkę pobudziło do zabawy niż uspało. Ale nie ważne co , ważne że działa :)

      Usuń